כל מה שצריך לדעת על ייצור אריזות קרטון מודפסות

הוד אריזות ויזמות מפעל קרטונים | משטחי עץ

איך הכי חכם ובטוח לארוז את המוצר שלך? מה חשיבות האסטטיקה והנראות של האריזה? כמה צורת האריזה וההדפסה משקפות את אופי המוצר? להלן כמה דגשים שלא ידעת אודות ייצור האריזות שתכריע את מידת ההצלחה של המוצר.

חשוב לדעת את גודל השפעת הנראות על המכירות

בבואנו ליצור אריזה למוצר, חשוב מאוד לקחת בחשבון את ההשפעה האדירה של הנראות החיצונית על משיכת הקהל אל המוצר. מחקרים רבים נעשו בנושא, בניסיון להבין מדוע מוצר בעל נראות צבעונית, מעניינת ומדליקה, ימשוך יותר קונים מאשר מוצר בעל אריזות משעממת. גם כאשר המוצר ידוע באיכותו הגבוהה, עדיין ללא הקפדה על האסטטיקה באריזה, יהיה קשה למכור.

חשובה מאוד הגדרת אופי המוצר

חשוב להגדיר לעצמך את אופי המוצר שלך ולאיזה קהל הוא מיועד. רק כך אפשר יהיה לקחת החלטות ולעצב גרפית את האריזה. האם המוצר מיועד לקהל צעיר? האם עיצוב קלאסי לאריזה יכול להתאים? האם המוצר מיועד לנשים או לגברים, או לשני המינים? מה גודלה של האריזה ומה צורתה?

חשובה מאוד ההקפדה על שלבי התהליך

כמו בכל פרויקט, ההקפדה על התכנון וביצוע העבודה על פי שלבים היא קריטית להצלחתו. פרויקט עיצוב ויצור של אריזה מורכב ועשיר ברבדים. הגדרת המטרה, תכנון ראשוני, הגדרת תקציב, גרפיקה, דפוס ועוד. חברת אריזות רצינית המלווה את הלקוחות לאורך כל התהליך, קשובה לרעיונות ומגשימה אותם הלכה למעשה.

במה עוד צריך להתחשב בייצור האריזות ?

בתהליך יצור  אריזות לוקחים בחשבון משתנים רבים כמו מידת השבירות של המוצר, אפשרויות השינוע שלו ועוד. החל משלב הסקיצה על הנייר מייחסים משקל לאופי המוצר, היעד שלו ומידת עמידותו. מוצר מאוד שביר יקבל אריזה מותאמת היטב, לעומת מוצר שאינו כה עדין – אשר יכול להסתפק באריזה רגילה.

איכות, אמינות ומקצועיות

אצלנו בחברת הוד אריזות ויזמות, המקצועיות, האיכות והשירות הם ערך עליון. נלווה אותך לאורך התהליך, מהרעיון הראשוני ועד להגשמתו בפועל. נייעץ, נכוון וניצור עבורך את האריזות המתאימות ביותר. לנו הציוד והטכנולוגיה המתקדמת ביותר, העובדים המקצועיים ביותר והידע הדרוש. ממתינים לך כאן, להגשים את חזונך.

 

אהבת? נשמח לשיתוף!

גלילה לראש העמוד

קרטונים לעסקים

החברה המובילה בישראל לשיווק קרטונים
מבטיחים לתת לכם את המחיר הטוב ביותר עבורכם!
דילוג לתוכן