מהם השלבים באריזת מוצר?

מהם השלבים באריזת מוצר?

מהם השלבים באריזת מוצר?

מהם פתרונות האריזה המומלצים? מדוע חשובה כל כך איכות האריזה של מוצר? האם ישנו פיקוח מסודר על תהליכי אריזה ואיך נדע כי שירות האריזה אשר שכרנו הוא מקצועי ומהימן מספיק. ריכזנו את כל המידע שיסייע לך לזהות את כל השלבים המעידים על שירותי אריזות מקצועיים.

במה חשיבותה של אריזה איכותית ?

מוצר חייב להגיע אל הלקוח כשהוא ארוז היטב. הלקוח רוצה לדעת כי המוצר אותו רכש הגיע אליו בדיוק במצב בו עזב את המפעל. נקי, חדש וללא פגמים ונזקים. מבחינת הלקוח טיב המוצר כטיב האריזה שלו. הוא לא עושה את ההפרדה ובצדק. אם האריזה מרושלת או שאינה מקצועית מספיק, כנראה שהמוצר לא מספיק טוב. מעבר לכך, אריזה נכונה שומרת היטב על המוצר מפגיעות, כניסה של חיידקים למיניהם ועוד.
בהוד אריזות אנו משתמשים במגוון סוגי חומרים כגון: ניילון נצמד לאריזה, שרינק, ניילון סטראץ, קרטונים, פצפצים, לוחות ומגשים וזאת על מנת להעניק ללקוחותינו את ההגנה המירבית עבור כל מוצר ומוצר.

ארבעה שלבים לאריזה מקצועית

  • השלב הראשון הוא המהיר ביותר, בו למעשה מרכזים את המוצר בחלל המיועד לכך ומכינים אותו להזנה במכונה. שלב זה מתבצע במהירות האפשרית על מנת לקצר ככל שניתן את זמן חשיפת המוצר והשארתו ללא הגנה.
  • בשלב השני מזינים את המוצר למכונה. שלב זה מתבצע ידני על ידי עובדים מקצועיים או באופן אוטומטי.
  • השלב השלישי הוא חשוב מאוד, בו למעשה מתבצעת האריזה על ידי המכונה. ישנן טכניקות אריזה רבות ולכל אחת היתרונות המיוחדים לה.
  • בשלב הרביעי מרכזים את המוצרים אשר יצאו מהמכונה ארוזים ומוכנים ומעמיסים אותם בארגזים אל המשאית בדרך אל החנויות.

פתרונות אריזה מתקדמים

הוד אריזות ויזמות מציעה פתרונות אריזה ואיחסון בטכניקות המתקדמות ביותר בעולם ועל פי התקנים הבנילאומיים המחמירים ביותר. יבוא מוצרים יחודיים, פתרונות רכש והובלות יבשתיות, כל זה ועוד, תוך ליווי צמוד ללקוחות שלנו, שירות אדיב, ניסיון ומקצועיות. אנו מחכים לך כאן.

אהבת? נשמח לשיתוף!

גלילה לראש העמוד

קרטונים לעסקים

החברה המובילה בישראל לשיווק קרטונים
מבטיחים לתת לכם את המחיר הטוב ביותר עבורכם!
דילוג לתוכן